sobota, 13 sierpnia 2011

Aaaaaa !!! DZIWADŁO !?

Dzisiaj na stardollu znalazłam nie jaką -Katiee ,która wygląda jak zmutowany człowiek w połączeniu z kotem ...

Mi się to niezbyt podoba ,powinni usuwać takie konta .A Wam .Jakie macie o TYM zdanie ?Odpowiadajcie w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz