wtorek, 3 maja 2011

WSTYDŹCIE SIĘ !;(

Nie podobają Wam się moje metki .Staram się najbardziej jak mogę ,a wy !!....
Wy poprostu nie doceniacie mojej pracy .Męczę się gdy robię metamorfozę ,kosztuje mnie to wiele czasu i pracy oraz moich oczu .Proszę aby ten kto zagłosował na "Słabe metamorfozy" zgłosił się do mnie na stardoll-u .

Z poważaniem i żalem Dilajla.1 ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz