niedziela, 29 maja 2011

Uwaga !

Przepraszam ,że tak długo nie pisałam ale sami wiecie ;szkoła ,kartkówki ,testy no i oczywiście przyjaciele .Poprostu nie było czasu .Obiecuję ,że będę robiła metamorfozy .A i chciałam podziękować za to ,że jesteście chętni do metamorfoz i ,że tak często mnie odwiedzacie .Proszę o dalszą chęć i aktywność .^^

REGULAMIN

Regulamin bloga Stardollowe Metamorfozy :
1.Po metamorfozie musisz napisać u mnie w Księdze Gości jak Ci się podoba .
2.Być częstym gościem .
3.Zapisywać się do metamorfoz.
4.Polecać tego bloga swoim znajomym i przyjaciołom na stardoll.com .
5.Zanim zgłosisz się do metamorfozy lub czegoś innego zostań obserwatorem bloga .
Dilajla.1

czwartek, 12 maja 2011

poniedziałek, 9 maja 2011

Nowa rzecz na blogu !

Ostatnio odnalazłam się w robieniu nagłówków na blogi .
Cena :ZA DARMO !
W czym robię :Częściowo w sceneriach ,paincie i Gimp`ie .
Gdzie składać zamówienia :Zamówienia składać w mojej Księdze Gości <Dilajla.1> z liczbą dolek i kolorami ^^

czwartek, 5 maja 2011

Nowe i czerwoniutkie !

W maju czekają nas słodziutkie spiolery ^^

Lekcja stylu - 6

Dzisiaj makijaż i inne na CZERWONO !PS.Nie ze wzgl. na św.Konstytucji .

Krok 1


Krok 2

Krok 3

Krok 4

Krok 5

Krok 6

Krok 7

Krok 8

Krok 9
                                                   Druga szminka w kolorze <lub pod kolor> Waszej skóry !
Krok 10

Krok 11

Efekt końcowy

                                                                                
                                                                                 
Lista zakupów :
- czerwony eyeliner z DOT ,
- - | | -   tusz do rzęs z DOT <duży> ,
- - | | - cień do powiek ,
- czerwona szminka ,
- szminka dopasowana pod Wasz kolor skóry ,
- lekko brązowy puder ,
- czerwona farba do włosów z DOREE ,
- czerwone pasemka z DOREE ,
- czarny eyeliner z DOT ,
- - | | - tusz do rzęs z DOT <mały> ,
- czarna kredka do brwi z DOT ...
- ... i czerwony lakier do paznokci z POLISHED .

I ubranie :
Lista zakupów :
- czarne 'rurki' z BIZOU ,
- czerwona ,skórzana kurteczka z RIO ,
- haftowana bluzka <lub jakaś czerwona (biała)> ,
- czerwone buty z kokardką z VOILE Boże Narodzenie <lub jakieś inne dopasowane do stroju> ...
- ... i biustonosz z Waszym kolorem skóry ze STARDOLL . 



Metamorfoza SeKiko

Przed :Ładnie i nowocześnie .Ale nie potrzebnie założyłaś tą kamizelkę .Moja ocena 9.5/10 .

Po :Zostawiłam niebieską sukienkę w prążki z  RIO .Założyłam na nią czarną 'bombkę' z P...<mały znaczek> i dodałam czarne buty .

Przed :1 ;Pojedyńczy dodatek wystarczy !Nie ważne czy to okulary czy opaska .Zawsze BD wyglądać świetnie !Daję Ci 9/10 .

Po :Zmieniłam uczesanie na takie w sam raz do szkoły .Usunęłam brzydki makijaż na policzkach i rzęsach .Ze względu na brak kosmetyków dodałam niebieskie okulary przeciwsłoneczne .

środa, 4 maja 2011

Metamorfoza BRAVO.S.O.S

Przed :Miałaś cudną ,brązową sukienkę i trochę dziwne buty.Wszystko ładne 9.5/10 !

Po :Nie masz zbyt wielu ciuchów .Postanowiłam Cię ubrać w kwiatową bluzkę z FUDGE ,spódniczkę z 5 LAT STARDOLL i buty z RIO .

Przed :1 - brzydko pomalowane oczy <wina adminów> i trochę dziwne oczy i fryzura .8/10 .

Po :Zmieniłam tylko fryzurę .Szkoda ,że nie masz kosmetyków ,bo wtedy metka wyszłaby lepsza ^^

wtorek, 3 maja 2011

WSTYDŹCIE SIĘ !;(

Nie podobają Wam się moje metki .Staram się najbardziej jak mogę ,a wy !!....
Wy poprostu nie doceniacie mojej pracy .Męczę się gdy robię metamorfozę ,kosztuje mnie to wiele czasu i pracy oraz moich oczu .Proszę aby ten kto zagłosował na "Słabe metamorfozy" zgłosił się do mnie na stardoll-u .

Z poważaniem i żalem Dilajla.1 ;(