Przed :Okropnie się ubrałaś !Na dodatek ta metka z ceną !Nie mam słów ! 0,5 / 10 .
Po :Ubrałam Cię w bardziej ciemnych kolorach .Masz teraz styl i odrobinę wdzięku chłopczycy .Do tego stroju potrzebne mi było marynarka ,buty z OTTO ,spó♠dniczka z RIO i rurki z BISOU .
Przed :Trochę za mało makijażu ,'oklepane' włosy i za dużo pieprzyków .Pomimo to 5/10 .
Po :Zdjęłam pieprzyki ,dodałam wisior z kluczem ,pomalowałam lekko oczy i usta .Zmieniłam fryz i ich kolor .Do tego wyglądu potrzebne mi było cienie do powiek z DOT ,szminka z DOT ,tusz do rzęs z DOT (x 2) ,farba do włosów z DOREE i wisior z GLAM`RUS .




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz