niedziela, 31 lipca 2011

Stylizacja Milandy19999 na

Oto Milanda19999 ,
Poprosiła mnie o stylizację na

Więc ,WYKONAM JĄ !!
Milanda19999 po przemianie na Lady Gaga

Metamorfoza ingi1999

Przed :Trochę ładnie ,aczkolwiek nie pasują mi tu te trampki i spodenki .Zostawiam 8.5/10 .

Po :Postanowiłam na morski ,niebieski i niały kolor .Ubrałam Cię w bluzkę ze STARDOLL ,spodenki z PRETTY 'N' LOVE ,żakiecik z SONNY ,kapelusz ze STARDOLL BOYS ,torebkę ze SPRING SURPRISES ,bransoletkę z ? i szare szpilki z TINGELING .

Przed :NIE CIERPIĘ TYCH OCZU !Zmień je kobieto !Gdy pomalujesz je tuszem wyglądają jak sklejone .Na dodatek te usta .Jak przedszkolaka .I zero makijażu i dodatków .3.4/10 .

Po :Teraz wyglądasz o wiele lepiej .Makijaż w morskich kolorach dodał Ci uroku i świecących się oczu :)Pieprzyk z szyji przesunęłam pod lewe oko .Zmieniłam fryzurkę .

I jak Ci się podoba ??Napisz ....

piątek, 22 lipca 2011

UWAGA !

MAM SZLABAN NA KOMPUTER !!! Nie wiem kiedy wrócę .Sandra nie BD pisała postów na blogu dopóki nie skończy mi się szlaban .Do napisania !Kinga (Dilajla.1) :)

środa, 20 lipca 2011

Czy to błąd ?

Cześć przeglądałam różne profile na stardoll i trafiłam na kiki333
No zdziwiłam się od razu jak ją zobaczyłam a czemu ?
No bo logowała się ostatnio i tu zagadka pisze ... NIGDY    ; /
Ok .. troche dziwne potem patrze dalej .. 4 pokoje nic w szafach cała goła ; /
I nie skasowali jej konta ;  / No jak NIGDY się nie logowała to czemu istnieje na stardoll ?
Oto obrazek dla udowodnienia :

kliknij na obrazek żeby powiększyć 

metamorfoza kiki3333

Cześć !
Tym razem metka dla kiki3333

                                                                       Ubiór przed:

Po :

Przed to po prostu .. Powiem tak usunęłabym : 
- 'ala' balon z gumy do żucia 
- psa
Więc daje 7/10

Makijaż przed : 

Po : 

Przed to moim zdaniem troche dziwnie
Zmieniłabym :
- usta
-brwi
- kolor ust 
Wyjechałaś eyelinerem i nie wygląda to zbyt ładnie
Więc daje 5/10

I jak ? Myślę , że Ci się spodoba  ; ]



                                                                               

Metamorfoza Klaimis

Cześć ! Tym razem metamorfoza Klaimis
                                                                 Ubiór przed :

Po : 

Przed zmieniłabym bluzkę i bransoletki
Więc daje 7/10 ; D

Teraz twarz : 
Przed : 

                                                                       Po:

Przed zmieniłabym brwi i owal twarzy 
Rozumiem nie jesteś i nie byłaś SS z tego co zauważyłam 
Więc ja NSS jest spoko ale zrezygnowałabym z jednej rzeczy ; ]
Ale tak to OK ; ] 
Więc daje 6/10 ; ]
I jak podoba się ? 
                                                                                   

Metamorfoza kajcia121

Cześć !
Tutaj twoja metamorfoza kajcia121

                                                                 Makijaż przed :

Po :

Przed zmieniłabym tylko usta bo troszeczkę nie pasują a ogólnie to ślicznie
więc daje 9/10 ; ]

Teraz ubiór . 
Przed : 


Po :

                Wszystko fajnie nie mam zastrzeżeń ; ] Więc 10/10
                                                            I jak podoba się ?

by sandrimcee

Metamorfoza Miss2000roczek.

Przed :Super kiecka .Tylko buty mogłyby być inne ,pasek by mógł zniknąć ,a peruka NIEPOTRZEBNA !!.Pozatym 8/10.

Po :Grochy teraz są modne .Postawiłam na różową bluzkę w czarne grochy z FUDGE ,białe rurki z FUDGE ,czarną kamizelkę z OTTO i szare trampki też z OTTO.

Przed :Te usta nie podobają mi się .Kreski na oczach za bardzo przeciągniętę ,a koloru na oczach nie widać .Cóż 6.5/10 .

Po :Więc .Totalnie zmieniłam Twoje oblicze z "Szarej myszki" na "Super nastolatkę" .
Użyłam jasno-niebieskiej kredki do oczu z DOT ,fioletowych cieni do powiek z DOT ,jasno-różowej szminki z DOT ,i kremowo-opalonego pudru do policzek z DOT .Z dodatków miałam upatrzone  różowe okulary 'nerdy' ze SPECT`CULLAR ale gdy je założyłam ... ZNIKNĘŁY !

Metamorfoza KARINA33100

Cześć !
Oto metamorfoza KARINA33100

Przed :                                                Po :
                
                         Makijaż przed :
                                             Po :


Ręce przed : 

Po : 


Stopy zostawiłam takie same ; ]

I jak podoba się ? 


by sandrimcee

             

Cześć !

Cześć jestem współprowadzącą bloga ; ] Więc może powiem coś o sobie .
Jestem Sandra ( sandrimcee ) Mam 12 lat Pochodzę ze Śląska .
Jestem osobą pełną życia i jestem szalona   ; ]
Mam nadzieje , że będzie mi się tutaj miło pracowało ; ] I , że wy mnie polubicie .
Za chwile podam pierwszą metamorfozę ; D

wtorek, 19 lipca 2011

UWAGA !

Proszę o brawa dla nowej redaktorki ,stylistki i współwłaścicielki bloga :sandramicee !!
Od dzisiaj BD ze mną prowadziła bloga .
Sandramicee życzę miłej współpracy ze mną :)