piątek, 28 stycznia 2011

Uważajcie !!

Może słyszeliście o stardoll mafii są to użytkownicy, którzy kradną konta. Atakują zwłaszcza najpopularniejsze osoby. Np. JulitQa93, Gabisia9, Keira-V, itd. (chodzą plotki, że Keira-V została już oradziona) radą jest t0 abyście pochowali swoje cenne ciuchy do schowków. Oto co jeden z nich napisał do Gabisia9:



Osoby, które są na stardoll już trochę dłużej wiedzą co odpowiedzieć xd Przykładem jest Gabisia.
Następnym celem jest też JulitQa93 - która też świetnie sobie radzi ;P Julitka zapewnia nas, że jej hasła nikt nie rozszyfruje ;) Oto jej rozmowa:


W tej rozmowie Julitka wyśmiewa Mafię mówiąc, że jest bardzo śmieszny :P Następnie ItaliaMafia wypiera się, że nie jest śmieszny i mówi, że Julitka jest następna w najbliższym czasie. Julitka z wielką przewagą pyta dlaczego nie teraz i zaznacza, że czeka :)

Przetłumaczyłam tę rozmowę ponieważ obrazek wyszedł mały i nie można się odczytać a poza tym rozmowa jest po angielsku ;/
Na innych blogach pojawiło się dużo ostrzeżeń dotyczących Mafii i dlatego zauważyłam, że powstają nowe konta tylko nieco inne nicki, które są stwarzane po to tylko aby straszyć :/ Wy po przeczytaniu tego nie twórzcie takich kont i nie straszcie, to nie jest mądre.

Co sądzicie na ten temat ?

P.S. To nie są konta Stardoll tylko jakiś głupich bab i facetów, którzy naprawdę umieją okraść konta!

Metamorfoza GT801EEEFEEE_-_

Przed :Wyglądałaś ładnie tylko (moim zdaniem) nie pasowała torebka .Daję Ci 7,5/10 .
Po :Ubrałan Cię na wizytowo .Do tej kreacji potrzebne mi było sukienka z STARDOLL TV ,marynarka z BISOU oraz buty .

Przed :Twoja doll jest odrobinę 'oklepana' .Makijaż jest trochę za ostry i na dodatek te sztuczne rzęsy .Daję Ci 6/10 .
Po :Zrobiłam Ci lekki makijaż ,usunęłam zbędne dodatki i zmieniłam fryz oraz kolor włosów .


środa, 26 stycznia 2011

Metamorfoza Milandy19999

Przed :Byłaś trochę za ciemno ubrana .Daję Ci 7 /10 .

Po :Teraz jesteś wyraźniejsza .Do tego stroju potrzebne mi było spódniczka z FOLK ,żakiecik ,rułki z FUDGE ,torebka z BISOU i buty z VOILE .
Przed :Brakowało mi makijażu .Jedyne co tu było pomalowane to rzęsy .Brak dodatków .Daję 6,5/10 .
Po :Teraz masz makijaż i dodatek który świetnie pasowałby do kreacji .Makijaż zrobiłam Ci lekki .Dałam Ci krótsze włosy ,bo w takich Ci do twarzy .


wtorek, 25 stycznia 2011

Metamorfoza doniczki999

Przed :Miałaś na sobie za dużo kolorów .Zieleń ,róż i inne ... Całkowicie pomieszane !Daję Ci 5/10 .
Po: Teraz wszystko do siebie pasuje .Ubrałam Cię w stylu chłopczycy .Do tego potrzebne mi było bluza z KOHL`S ,swetr z OTTO ,spodnie "rułki" z BISOU i trampki z OTTO .
Przed :Masz za ciemną karnację skóry i włosy które się zlewają ze skórą .Daję Ci 4/10 .

Po :Szkoda ,że nie masz kosmetyków ,bo wtedy metamorfoza wyszłaby lepsza .Zmieniłam Ci kolor włosów i ich styl uczesania .Ściągnęłam też okulary i pieprzyk z pod oka .Dodałam inne dodatki .Do tego potrzebne mi było kokarda z SPLENDID i okulary z SPECTCULAR .


niedziela, 23 stycznia 2011

Metamorfoza Ani.11

Przed :Wyglądałaś ładnie ,ale brakowało tu koloru .Daję Ci 7,5 / 10 .
Po :Ubrałam Cię bardziej kolorystycznie .Są to trochę smutne kolory ale wyglądasz wyraźniej .Do tego potrzebne mi było spódnica z VOILE ,marynarka z BISOU ,rułki z FUDGE ,pasek z BISOU i buty z MORTAL KISS .

Przed :Wyglądasz ładnie tylko brakuje mi trochę makijażu oczu .Daję Ci 7 / 10.

Po:Zrobiłam Ci lekki niebiesko-biały makijaż oczu ,dodałam nieco szminki ,pudru i zmieniłam dodatki .Do tego potrzebne mi było cienie do powiek z DOT ,kredka do oczu z DOT ,szminka z DOT ,puder z DOT ,błyszczyk z LUXE i kokarda z SPLENDID .

sobota, 22 stycznia 2011

Metamorfoza luni3 ;)

Przed :Wyglądałaś trochę dziwnie. Wszystko na Tobie było biało - czarne .Daję Ci 4 / 10.
Po :Teraz jesteś bardziej żywsza .Do tego stroju potrzebne mi było :sukienka z VOILE ,buty z BISOU ,torebka z OTTO ,rzakiecik SONNY i pasek .

Przed :Po pierwsze oczy które wyglądają jak by były zamknięte są już NIEMODNE !!
Po drugie za wielkie kolczyki ,a po trzecie za ostry makijaż .Daję 3,5 / 10 .
Po :Teraz wyglądasz o niebo lepiej ! Makijaż nie jest zbyt ostry ,a dodatki są umiarkowane .
Do tego potrzebne mi były kredka i cienie do powiek z DOT ,szminka z DOT oraz okulary z
SPECTCULAR .